Úklid Kanceláří

Provádíme pravidelné i jednorázové úklidy administrativních budov. Pro každou úklidovou zakázku je stanovený odpovědný zástupce, který je zodpovědný za úklid kanceláří. Provádí také kontrolu zaměstnanců (náhradu zaměstnanců v případě onemocnění) a také důležitou kontrolu kvality úklidu kanceláří.

Používáme přípravky splňující kritéria nejvyšší kvality. Zkušenosti s nejrůznějšími úklidovými pracemi se odráží v profesionalitě našich zaměstnanců. Veškeré novinky na trhu, týkající se úklidových prostředků, jsou testovány zaměstnanci, kteří mají zkušeností, především s nadstandartně náročnými úklidy, nejvíce.

Pro administrativní budovy zajišťujeme dodávky hygienických potřeb.

Rozpis služeb v rámci pravidelného úklidu kanceláří:

  • luxování
  • stírání podlahových krytin
  • stírání prachu ze stolu a dostupných míst do výška 1,5 m
  • vynášení odpadků z košů a skartovačů (hyg. pytlíky do košů)
  • úklid WC, kuchyňky, popřípadě koupelny
  • dodávka toaletního papíru, tekutých mýdel
  • praní utěrek, ubrusů, záclon, závěsů atd.
  • čištění koberců ( mokré čištění)
  • mytí radiátorů

Tato nabídka není konečná, v případě potřeby jsme připraveni operativně řešit jakékoli další požadavky zákazníka.

Naše webové stránky používají soubory cookies k lepšímu a kvalitnějšímu prohlížení. Prohlížením souhlasíte s použitím souborů cookies. Dobře, rozumím